دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مخصوص مشکل پسندان

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

در دکوراسیون داخلی منزل ایرانی با به کارگیری طراحی‌ صحیح و چینش اصیل ایرانی میتوانیم با استفاده از مجموعه ای رنگ، نقش و نگار و عتیقه که مختص حال و هوای ایران زمین است جلوه‌ی زیبا و خاصی به فضا‌ی منازل خود ببخشیم و حس یک خانه گرم و واقعی را به خود و مهمان هایمان القا کنیم.

به منظور طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی بایستی اطلاع و آگاهی مطلوبی از تاریخ کهن معماری ایرانی داشته باشید، چراکه علم طراحی آن هم در مورد دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از جمله مواردی است که نیاز به مهارت، خلاقیت و نگرش خاصی دارد، از اینرو ما با به خدمت گرفتن گروهی از ماهرین این فن قصد داریم فضای منزل شما را با هر بودجه ای که دارید در حین سادگی و کاربردی بودن به گونه‌ای امروزی بنا سازیم.

انواع دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی باید عناصری از قبیل‌ فرش ایرانی، نورطبیعی، گل‌ و گیاهان، تزئینات با صنایع دستی و تقسیم بندی فضای موجود که بسیار حائز اهمیت است را در دیزاین دکوراسیون منازل در نظر گرفت، بنابراین در ذیل مختصر توضیحی در مورد هر کدام خواهیم داد:

  •  فرش ایرانی: یکی از مشخص‌ترین مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی ایرانی در بسیاری از منازل ایرانیان به چشم می‌خورد و مشهود است فرش ایرانی می‌باشد. تنوع به کار رفته در طرح و رنگ فرش های ایرانی دست بافت و ماشینی سبب شده نقش و نگار زیبا و چشم نوازی به منازل‌مان بدهند.
  •  نور طبیعی: نور در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از دیرباز نقش مقدس و ارزنده‌ای‌ داشته است، بنابراین امروزه در نورپردازی های مدرن از نورهای‌ سقفی، لوستر، هالوژن، آباژورها، لامپ و غیره همواره برای روشنایی خانه‌ها استفاده می‌‌شود و نیز مهندسین معماری حال حاضر کشور در داخل منازل با ایجاد و طراحی پنجره‌های بزرگ و سرتاسری بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی افزوده‌اند.
  •  گل و گیاه: ایرانیان از گذشته های دور به گل و گیاه اهمیت بسیاری می‌دادند و این ویژگی همواره در زندگی آنان نقش به سزایی داشته است، به صورتی که در چیدمان کنونی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی گل و گیاه طبیعی یکی از ارکان اصلی در خانه‌ها می‌باشد و نباید فراموش شود.
  •  تزئینات با صنایع دستی: در چینش اتاق منازل ایرانی همواره صنایع دستی به مانند ظروف میناکاری، مسی، نقره، اشیاء دکوری و تزئینی نقش مهم و چشم گیری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی دارد. نیازی به هزینه و خرید این اقلام نیست. در بساط مادران و مادربزرگان ایرانی این اقلام را میتوانید به راحتی پیدا کنید.
  •  تقیسم بندی فضای موجود: در عصر حاضر در ترسیم دکوراسیون داخلی منزل ایرانی با استفاده از مبلمان‌ها و رنگ با تفکیک فضای موجود در منازل به سبک امروزی، می‌توان سبک قدیم و جدیم را در هم آمیخت و منظره‌ی زیبا و جذابی برای محافل در منزل ایجاد نمود.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی شیک

تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی با ابزار، اشیاء، وسایل تزئینی، و ترکیب آن به سبک امروزی و قدیمی ایرانی توانسته ارتباط بسیار خوبی با مخاطب خود برقرار سازد، لیکن داشتن فضای دلنشین و شاد منازل امروزی منوط به کسب شناخت،

آگاهی از رنگ، نور و ایجاد ارتباط میان عناصر اصلی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی می‌باشد و با این وجود به نظر می‌رسد به تخصص و مهارت خاصی هم نیازمند است، چراکه نداشتن درک کافی در دیزین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی سبب می‌شود عناصری مانند مبلمان، اشیاء دکوری و تزئینی به شیوه‌ای ناهمخوان و نامطلوب در کنار هم استفاده شود و در نتیجه ترکیب شیک و چشم نوازی را از منزل خود نداشته باشیم.

تزئین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نیز مانند هر لاین طراحی نیازمند تخصص، مهارت و خلاقیت در این زمینه است. به همین منظور کادر مجرب ما با توجه به دانش و مهارتی که در طی سالیان متمادی کسب نمودند بهتر و بیشتر می‌توانند شما را برای آنچه که در طراحی دکوراسیون منزل ایرانی به سبک امروزی خواستار هستید با راهنمایی‌های موثر نزدیک تر سازند.

دکوراسیون شیک منزل ایرانی
دکوراسیون داخلی منزل سبک ایرانی سنتی

در دیزاین و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک معماری سنتی ایران، می‌توان هر منزلی را به گونه‌ای متفاوت و مطابق با فکر و اندیشه‌ اهالی منزل طراحی نمود.

در این مسیر، ممکن است بسته به علاقمندی و روحیات افراد دکوراسیون داخلی منزل ایرانی دست خوش تغییراتی درجزئیات مانند رنگ، اندازه فرش، جنس پرده و … ‌شود اما کلیات به شیوه ای سنتی حفظ میگردد. درخواستها و شواهد در حال حاضر نشان از این دارید که به طرفداران سبک طراحی سنتی افزوده شده و در حال حاضر بسیاری از ایرانیان چه در داخل و چه در خارج کشور علاقمند به طراحی منازل به سبک ایرانی سنتی یا حداقل یک اتاقشان هستند.

همانگونه که در مطالب فوق ذکر شد یک سری اجزا و عناصری هستند که نشانگر ایرانی بودن ماست و در این بین این اجزا با ترکیب طراحی کهن ایرانی می توانند پیوند خاصی با ساکنین منزل امروزی ایجاد نمایند تا با حسی نوستالوژیک زمان‌ زیادی را در فضای منزل سپری نمایند.

دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک ایرانی

امروزه با توجه به دکوراسیون داخلی منزل ایرانی در خانه‌های کوچک به اقتضای زندگی شهرنشینی شاید نتوانیم بهره کافی از تمامی‌ بخش های منازل جهت طراحی ببریم، منتها ما می‌توانیم با ارائه راهکارهایی شما را در این مسیر راهنمایی و کنیم تا بهترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را از فضا و موقعیت تان داشته باشید.

در دیزاین منزل ایرانی رنگ و ترکیب به کار رفته در جای جای اتاق‌ها بایستی به گونه‌ای با هم تلفیق شوند که منزل در دید افراد، بزرگ جلوه نماید. شما با استفاده از رنگ‍های روشن می‌توانید موضوع کوچکی منزل را به راحتی برطرف سازید، همچنین استفاده از وسایل و اشیایی که در حین کاربردی بودن فضای کمتری می‌گیرند گزینه‌ مؤثری است.

در این راستا استفاده از وسایل تاشو در اتاق خواب‌ها، حفظ فواصل مناسب در چیدمان و استفاده نوع وسایل دکوری و نوپردازی می‌تواند در حین این که فضای گرم‌ و صمیمی را برای محافل و مهمانی ها ایجاد می‌کند برای موقعیت های کوچک بهترین انتخاب باشد.

در پایان خاطر نشان می‌سازیم که فروشگاه اینترنتی شیک نو دکور با داشتن دانش و آگاهی لازم می‌تواند طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را به شکلی که در خور و شایسته هر ایرانی باشد ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *