آینه های دکوراتیو و مدرن بر روی دیوار

 

حدود قرن ها پیش، در مساجد و کاخ ها از آینه کاری در معماری استفاده می شد. این هنر، زیبایی و تلالو بسیار خاصی را به کاخ و بنا می داد و جلوه ی آن را دو چندان می کرد. امروزه آینه کاری روی دیوار در منازل و دفاتر کار انجام می شود. طرح های آینه کاری روی دیوار می تواند به صورت سنتی همچون کاخ ها باشد و یا به صورت مدرن انجام گیرد. در این کار از تکه آینه هایی که با دقت خاصی بریده شده اند، استفاده می شود و یک طرح خاصی بر روی دیوار اجرا می شود.

آینه کاری مدرن

این هنر به تازگی برای جلوه بخشیدن به پذیرایی و اتاق خواب ها کشف شده است. البته در گذشته نیز در کاخ های سلطنتی و مساجد و کلیساها شاهد این نوع هنر بوده ایم. آینه، شیشه و چسب اصول این طراحی هستند. در این هنر آینه ها به قطعات کوچکی بریده می شوند و با چسب بر روی دیوار چسبانده می شوند. طرح های آینه کاری روی دیوار بسیار متنوع هستند. شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود طرح مناسبی انتخاب کنید،. محل آینه کاری در انتخاب طرح مناسب، بسیار مهم است. برای اتاق کودک طرح های کودکانه و دیوار پذیرایی طرح های کلاسیک مناسب است. کارشناسان ما با آگاهی کامل از اصول دکوراسیون در این امر به شما کمک می کنند و طرحی مناسب با خواسته ی شما پیشنهاد می کنند.

آینه کاری منزل

آینه کاری در شیک نو دکور

شیک نو دکور در هنر آینه کاری روی دیوار بسیار پیشگام و مطرح است. ما یک کاتالوگی از کارها و طرح هایمان را به مشتریان ارائه می دهیم این کاتالوگ در سایت و کانال تلگرام ما گذاشته شده است. مشتری در بین طرح ها، آینه کاری مورد نظر خود را انتخاب می کند. ولی اگر هیچ یک از طرح ها مورد پسند شما نبود، مشکلی نیست شما می توانید طرح آینه کاری روی دیوار مورد نظرتان را به ما پیشنهاد کنید، بر اساس سلیقه ی شما، دیوار اتاقتان را برایتان آینه کاری خواهیم کرد. تنها کافیست با شماره تلفن ما تماس بگیرید، طرح مورد نظر خود را با هم فکری کارشناسان ما انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. ما در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را آماده کرده و آن را برایتان نصب می کنیم. در هر کجای ایران که باشید می توانید سفارش دهید.

آینه کاری دفتر کار

آینه کاری منزل

برای آینه کاری روی دیوار منزلتان ما می توانیم شما را به بهترین نحو راهنمایی کنیم. طرح انتخابی بستگی به این دارد که مکان مورد نظر شما در کدام قسمت منزل قرار دارد. برای مثال اگر بخواهید دیوار پذیرایی را آینه کاری کنید، طرح انتخابی شما باید کمی رسمی تر و درشت تر باشد. مثلاً آینه کاری روی دیوار پذیرایی با طرح گل های درشت بسیار شکیل است. اگر به دنبال طرح های مدرن هستید، آینه کاری روی دیوار با طرح های هندسی را به شما پیشنهاد می کنیم که طرفداران بسیاری دارد. این طرح بیشتر برای قسمت نشیمن سالن مناسب است. برای آینه کاری روی دیوار اتاق خواب، طرح های اسپرت تر زیباتر و مناسب تر است. اگر بخواهید دیوار اتاق کودک را آینه کاری کنید، طرح های کودکانه ی بسیاری در کاتالوگ ما وجود دارند که اتاق کودک را بسیار زیبا می کند. برای آینه کاری روی دیوار اتاق خواب، طرح گل و طرح های مدرن بسیار زیبا است.

تزیین اتاق کودک

آینه کاری دفتر کار

اگر به دنبال راهی برای زیباتر شدن دفتر کارتان هستید و می خواهید دفتر کار شما شیک باشد، آینه کاری روی دیوار دفتر کارتان روشی بسیار مدرن و زیبا است. طرح های آینه کاری روی دیوار دفتر یا محل کار می تواند آرم شرکت و یا حتی اسم شرکت باشد. با آینه کاری دفتر کارتان، فضای اتاق را بزرگ تر می کنید و همچنین نور اتاق نیز چند برابر می شود. شما روزانه 8 ساعت را در دفتر کارتان سپری می کنید، پس دلنشین کردن این فضا بر روحیه ی شما بسیار تاثیر گذار است و انرژی شما را چند برابر می کند.

آینه کاری دفتر کار

ساعت های آینه ای

دیگر زمان استفاده از ساعت های دیواری قدیمی تمام شده است. در خانه های مدرن و امروزی، ساعت ها به صورت آینه کاری روی دیوار ستون و یا دیوار پذیرایی قرار می گیرند. این ساعت ها می توانند در سایز بزرگ و یا کوچک باشند. اعداد و ارقام ساعت به صورت آینه کاری روی دیوار نصب می شوند و قسمت موتور ساعت با عقربه های فلزی براق در وسط قرار می گیرند. برند موتور این ساعت کوارتز تایوانی است که قابلیت تعویض باتری دارد. شما با ساعت های آینه ای یک طراحی بسیار جدید و مدرن به منزل خود می آورید.

ساعت آینه‌ای

هزینه ی آینه کاری روی دیوار

هزینه ی آینه کاری روی دیوار وابسته به طرح شما و رنگ و نوع آینه متفاوت است. شیک نو دکور با بیش از 60 مدل آینه کاری روی دیوار، یکی از پیشگامان در طراحی آینه های دکوراتیو است. شما می توانید طرح های ما را در سایت و یا در کانال تلگرام مشاهده کنید و بهترین طرح را انتخاب نمایید. علاوه بر این، شما می توانید از منزل خود عکس بگیرید و برای کارشناسان ما ارسال نمایید. کارشناسان ما با دانش کافی بهترین دیوار را برای انجام آینه کاری انتخاب می کنند و طرحی متناسب با دکور منزلتان برای شما بر می گزینند.

طرح های شیک نو دکور در رنگ های طلایی، نقره ای، قرمز و مشکی هستند. سایز طرح ها از بسیار کوچک (10 سانتی متر) و بزرگ (100 سانتی متر به بالا) متنوع است. قیمت آینه کاری با توجه به سایز آینه و رنگ آن و طرح انتخابی شما متغیر می باشد.

آینه کاری مدرن

شیک نو دکور انواع ساعت دیواری را برای منزل شما طراحی کرده و می سازد. همچنین این شرکت، انواع آینه دکوراتیو و دیوار کوب را برای منزل شما طراحی می کند. ما بر اساس نیاز و درخواست مشتری محصولی سفارشی به شما ارائهمی دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *